План поботи учнівського самоврядування на 2022-2023 н.р.

№ з/п Заходи Термін виконання Відповідальний Форма узагаль-нення Відмітка про виконання
ВЕРЕСЕНЬ
1 День Знань «Школа юного патріота» 01.09.22 Центр «Дозвілля» матеріали заходу
2 Засідання учнівського самоврядування. 1. Вивчення структури учнівського самоврядування на навчальний рік. Розподіл обов’язків серед УС. 2. Затвердження плану проведення засідань самоврядування на І семестр . вересень Науменко Т.В Ляхович А. протокол
3 Рейди:«Чистота учнів», «Поведінка на перерві», «Чергування в класах». Протягом місяця Центр «Дисципліни і порядку» інформа ція
4. Перший Квест-урок «Українськими стежками» «Україна – країна нескоренних» «Світ професій, давайте обирати» Здобувачі освіти 1-11 класів
5 Круглий стіл по плануванню роботи учнівського самоврядування «Пропонуй і роби». вересень Ліга «Лідер» план
6 Тиждень безпеки дорожнього руху АРТ – КВЕСТ «Руху правила єдині – поважати їх повинні!» 4клас, Науменко Т.В. вихователь матеріали заходу
7 Квест гра, «З дорогою на «ТИ» Виставка малюнків « Діти на дорозі» 10.09 1-11 класи , класні керівники
8 Флешмоб до Всесвітнього Дня Миру «Мир- таке бажане слово» « Кроки до миру» 21.09 Центр «Дозвілля» фото-колаж
9 Віждео челендж «Діти просять миру» Конкурс емблем – саморобок « Голуб миру» 22.09 Центр національно-патріотичного виховання
10 Конкурс малюнків на асфальті « Україна потребує миру» 22.09 Центр «Дозвілля» 1- 4 класи
11 Флешмоб з прапірцями « Україні – МИР» 22.09 Центр «Дозвілля» 1-11 класи інформа ція
12 Всесвітній день мрії. Віджео челендж «Діти України мають мрію» 25.09 Ляхович А. Центр « Дозвілля»
12 Випуск шкільної газети, збір інформації для шкільного сайту та сторінки у Фейсбук. щомісяця ШСН газета
13 Інтернет-челенджі, конкурси, згідно календаря святкових днів. щомісяця УС
14 Флешмоб спільний плакат « Маленькі мрії» 25,09 1-11
ЖОВТЕНЬ
1 1Про роль самоврядування у підготовці та проведенні загальношкільних свят 2.Організація та проведення у школі Дня працівника освіти. 3.Організація з колективами УС класів засідань щодо проведення Дня самоврядування на честь цього свята Протягом місяця УС
2 Міжнародний день Музики. Гра «Відгадай пісню» Рухливі перерви 01.10 Центр «Дозвілля» Науменко Т.В.
3 Всевсітній день виготовлення листівок . Майстер - клас на перервах 02.10 1 11 класи УС фото
4 Святкування Дня працівника освіти: «Свято вчителя – свято гарного настрою» «Дякуємо вам, вчителі» День шкільного самоврядування. День навпаки «Учні вміють навчати» УС матеріали заходу
5 Міжнародний день людей похилого віку Година спілкування «Мудрі й багаті літами» 03.10 УС
6 Всесвітній день тварин «Всеукраїнський урок доброти» 04,10 5-11 фото
7 До Дняукраїнськогокозацтва: Спортивно патріотична гра з елементами військової підготовки. Ярмарок « Козацькому роду- нема переводу». Захід « Крокуємо у лави козачат» 13.10 Центр національно-патріотичного виховання 1-11 1 клас матеріали заходу
8 Відео – челендж до Всесвітнього Дня здорового харчування 16.10 Центр «Здоров”я» відео
9 Участь в загальношкільних святах та змаганнях. Протягом року Центр «Дозвілля»
10 День екологічної освіти. « Екологічна грамотність» Інформаційний дайджет 14.10 Педагог – організатор, Шкільне самоврядування
11 Свято осені «Хеллоувін» «Міс осені» Протягом місяця 5-11 класи, Педагог – організатор, Шкільне самоврядування матеріали заходу
12 День звільнення України від німець – фашистських загарбників. « Сторінки минулого країни» 24.10. Педагог – організатор, Шкільне самоврядуван
ЛИСТОПАД
1 Рейд «Сучасний школяр». Перевірка зовнішнього вигляду учнів. Протягом місяця Центр «Здоров’я» інформа- ція
2 1. Робота з питань боротьби з правопорушеннями учнів. Роль центру «дисципліни і порядку» у цій роботі. 2. Проведення акції «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору. 3. Підготовка виступу агітбригади до міжнародного Дня боротьби з курінням VІ Засідання 1. Вивчення центром « Наука» навчання, позашкільної роботи режиму дня учнів школи та їх участі у позакласні роботі. 2. Заслуховування питання про дисципліну учнів школи під час перебування в школі та позашкільний час. Робота центру « дисципліни та порядку» по вихованню в учнів свідомої дисципліни. 3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на грудень. Протягом місяця Шкільне самоврядування
3 Всесвітній День дитини День учня « Суд над звичкою паління» 17.11 Шкільне самоврядування
4 Акція «16 днів проти насильства» до Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства . 15.11 Центр «Дозвілля»
5 Заходи до Дня Гідності та Свободи. 21.11 Центр національно-патріотичного виховання фото-колаж
6 Круглий стіл « Як не стати жертвою кібербулінгу» 23.11 Шкільне самоврядування
7 Заходи до Дняпам’ятіжертвГолодомору. Кривава ціна українського хліба 20-30 років ХХ століття 26.11 Центр «Дозвілля» лінійка реквієм
8 Тиждень правових знань. 22.11-26.11 Центр «Наука» фото-колаж
9 Ігрова програма з елементами тренінгу « Лідер – людина яка може все» Протягом місяця Науменко Т.В Ляхович А.
ГРУДЕНЬ
1 Всесвітній День боротьби зі СНІДом. «Маршрут безпеки» 01.12 Шкільне самоврядування Матеріали заходу
2 День людей з обмеженими можливостями. « Байдужість – найстрашніший ворог людини 03.12 Шкільне самоврядування
3 Всесвітній День волонтера. Ярмарок 05.12 Шкільне самоврядуван
4 День «Збройних сил України!» « Все буде Україна» 06.12 Центр «Дозвілля» фотоколаж
5 Урок – гра «Герої ЗСУ» 07.12 Центр «Дозвілля» ШСН
6 День Святого Миколая Творчий конкурс «Алло, Миколай шукає таланти». Челендж «Добрі справи Миколая» Квест «У пошуках Миколая» 22.12- 24.12 Центр «Дозвілля» ШСН фотоколаж
7 Всесвітній день української хустки « Дівоча краса. Хустка – дефіле» 07.12 Шкільне самоврядування відео
8 День благодійності «Від щирого серця й до мудрості душі» 11.12 Шкільне самоврядування Матеріали заходу
9. День сухопутних військ України. «Героїзм та вагомий внесок у загальну справу України» 12.12 Шкільне самоврядування Матеріали заходу
10. Андріївські вечорниці. Вечорниці на Андрія» 13.12 Шкільне самоврядування Матеріали заходу
11 Новорічні ранки . « Новий рік іде по світу і дарує радість тітям» 22-24.12 Шкільне самоврядування
СІЧЕНЬ
1 Всесвітній день сім,ї «7-Я», Виставка селфі « Шалена сімейка» 13.01 Центр «Дозвілля» фото
2 Всесвітній день дітей – сиріт війни. « За що забрали ви дитинство» 15.01 Шкільне самоврядування
3 1.Затвердження плану проведення засідань УС на ІІ семестр 2 Проведення роботи з учнями схильних до правопорушень. 3.Про правопорушення в учнівському колективі. 1.Робота центру «Наука» з учнями, які систематично не виконують домашнього завдання. 27.01 Центр «Здоров’я» УС
4 День Соборності України « Ми єдині- в цьому сила» Вікторина «З Україною в серці» Флешмоб «Єднаймось, бо ми українці» 22.01 Учнівське самоврядування виставка л-ри
5 День пам,яті героїв Крут»Крути – кіборги минулого» 28.01.22 Науменко Т.В Ляхович А. протокол
ЛЮТИЙ
1 День безпечного інтернету. Квест. «Країна Інтернет можливостей» 01.02 Учнівське самоврядування
2 Тренінг. «Лідер і його команда» 02.02 Учнівське самоврядування
3 День святого Валентина. «Холостяк і холостячка» Веселі перерви. Пошта Амура. « Шури мури від Амура» 14.02 Центр «Дозвілля» ШСН матеріали заходу
4 Патріотичні заходи «Небесна сотня у наших серцях» до Дня вшанування подвигів учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. 21.02 Учнівське самоврядування матеріали заходу
5 День вшанування пам,яті учасників бойових дій на території інших держав . «Афганістан- синонім людського лиха» 15.02 Учнівське самоврядування матеріали заходу
6. Всесвітній день доброти « Подаруй серце добра», «Побажай доброго ранку» 17,02 Учнівське самоврядування фото
7 День Героїв Небесної Сотні. Випуск стіннівок «Янколи, що тримають небо». Флеш –моб «Сто небесних янголів» 20.02 Учнівське самоврядування матеріали заходу
8. Масниця Фестиваль « Гуляй, Масниця красна» Конкурс «Смачні млинці» Ярмарок « Купуй українське – підтримай шкільного виробника» 20.02 Учнівське самоврядування фото
9. Початок війни Росії проти України «Україна – країна незламних Людей» 24.02 Учнівське самоврядування матеріали заходу
10 Акція «Пам’ятати. Відродити. Зберегти.» Святкова пошта до Дня Святого Валентина. Результати проведених рейдів перевірок. 1.Роль УС у виявленні обдарованих учнів. 2.рганізація зустрічей за інтересами та захопленнями. 3.рганізація акції « Не дай загинути українському слову!» 4.Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на березень Протягом місяця Науменко Т.В Ляхович А. протокол
БЕРЕЗЕНЬ
1 Всесвітній день цивільної оборони. «Цивільний захист - від теорії до практики» 01.03 Учнівське самоврядування
2 Міжнародний День прав жінок миру. Виставка селфі «Мама і я» Свято до 8 Березня «Свято справжніх леді» Спортинні заходи « А ну-ка дівчата!» 07.03 Центр «Дозвілля» ШСН
3 Заходи до Шевченківських днів. Челендж «Кобзар єднає Україну» За окремим планом Центр «Дозвілля» фотоколаж
4 День добровольця. «Сила не скорених» 14.03. ШСН
5 День народження Ліни Костенко. «Поезія для неї – то є скарб» 19.04 Учнівське самоврядування відео
6 Відео-поради: «Як вберегти природу та довкілля» До Всесвітнього Дня Землі. 21.03 Центр «Дозвілля»
6 1.Організація та проведення Шевченківського тижня. 2.Проведення заходів до Всесвітнього та Всеукраїнського днів боротьби із захворювання на туберкульоз. 3.Підготовка та організація до щорічного шкільного свята. Протягом місяця Науменко Т.В Ляхович А. протокол
КВІТЕНЬ
1 День сміху. Ігри та забава 01.04 Учнівське самоврядування
2 Міжнародний день птахів. « Пташки – наші друзі» 01.04. УС фотоколаж
3 День створення НАТО. «Партнерство Україна – НАТО» 04.04. ШСН газета
4 Операція ЧП (чистота та порядок) (упорядкування пам’ятників, території школи). 11.04 УС
5 Спортивні змагання до Всесвітнього дня здоров’я. «Тато, мама я – спортивна сім,я». Конкур малюнку «»Здоров,я – скарб» 07.04. Центр «Дозвілля» відео
6 Великдень . «Гра маленької крашанки» 09.04 Учнівське самоврядування
7 Заходи до Дня довкілля . «Чисте шкільне подвір,я» 16.04 Центр «Дозвілля»
8. День пожежної охорони. «Пожежа- лютий ворог» 17.04 Учнівське самоврядування фото
8 Всесвітній день Землі «Чисте довкілля – здорова нація» 22.04 УС відео
9 Заходи до Міжнародного дня пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф та річниці Чорнобильської трагедії (26 квітня). «Чорнобиль в серці Цкраїни, а тінь його по всій Землі» 26.04 Учнівське самоврядування лінійка реквієм
10 1. Акція «Приберемо світ» 2. Організація та проведення заходів до Всесвітнього дня здоров’я. 3. Проведення конкурсу екологічних агітбригад. Засідання: 1. Підготовка до проведення у школі світлини Мій татусь- захисник» 2. Організація та проведення заходів до Дня пам’яті Чорнобиля. 3.Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на травень. Протягом місяці Учнівське самоврядування протокол
ТРАВЕНЬ
1 Міжнародний день пожежників. « Подорож з пожежником» 04.05 Учнівське самоврядування
До Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом (8 травня) . 10 кроків до миру. Літературно - музична композиція «Хай буде мир, хай більше не горить у пеклі війни твоє життя, людино!» 08,05 Учнівське самоврядування
2 День матері Селфі – квест. «Селфі матусі» 14.05 Учнівське самоврядування
3 Заходи до Дня Європи. Флешмоб: «Європа і Україна – одна міцна родина!» 20.05. Центр «Дозвілля» фото-колаж
4 Міжнародний день родини. «Сімейні реліквії» 15.05 Учнівське самоврядування фото-колаж
5 Заходи до Дня Вишиванки. Флешмоб « Одна вишиванка – символ єдності» Відео челендж «Вдягни вишиванку» 19.05 Учнівське самоврядування відео
6 Заходи до Міжнародного дня музеїв. «Велика мандрівка». 18.05 ШСН фото
7 День героїв. « Від минулого до сьогодення» 23.05 Учнівське самоврядування фото
8 Випуск тематичних стіннівок «Школо, прощавай, нас не забувай!» 25.05 УС газети
9 Свято Останнього дзвоника Лінійка + квест 26.05. Учнівське самоврядування фото- колаж
10 Засідання 1. Підготовка та проведення загальношкільного спортивного свята « Тато, мама і я – спортивна сім’я» 2.Проведення звітно – виборчих зборів. 3. Визначення завдань щодо роботи комісій на наступний навчальний рік. 4. Складання УС з колективами класів пропозицій до плану роботи на наступний навчальний рік. Протягом місяця Учнівське самоврядування протокол


«Школа – не комора знань, а світоч розуму.
Усі діти не можуть мати однакові здібності.
І найважливіше завдання школи – виховання здібностей»
В. Сухомлинський.

Головною метою сучасної загальної освіти в Україні є виховання свідомого громадянина, всесторонньо розвиненої особистості, здатної до життєдіяльності в полікультурному соціумі. Згідно з основними потребами сьогодення, школа XXІ століття – це передусім відкрита виховна система, спрямована на виховання дитини як суб'єкта особистісного життя й успіху, оволодіння учнем життєвою компетентністю Перед працівниками освіти постало надскладне завдання-забезпечити виконання навчальної програми на відстані, обравши відповідні освітні платформи.

Виховна робота в школі - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

Основою виховного процесу у закладі єдитина як найвища цінність.

Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

  • Ø системності;
  • Ø національної спрямованості;
  • Ø гуманізації та демократизації;
  • Ø творчої діяльності;
  • Ø самостійності і самореалізації;
  • Ø врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

  • ü освітньої діяльності;
  • ü позаурочної та позакласної діяльності;
  • ü роботи органів учнівського врядування;
  • ü взаємодії з батьками

Виховна робота в школі протягом 2021/2022 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), концепцією програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини», Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2022 року, проєктом «Безпечна школа» (антибулінг), методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.

В умовах воєнного стану освітні, навчальні програми та навчальний план рекомендується виконувати, ущільнюючи навчальний матеріал, організовуючи самостійну навчальну діяльність учнів, додаткові консультації з використанням технологій дистанційного навчання. Це визначенонаказом МОН від 01.04.2022 року №290 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року”.

Під час війни школа стає осередком, який дає змогу дітям отримувати не лише знання, але й психологічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти. Тому надзвичайно важливо гнучко підходити до організації роботи школи та налаштовувати освітній процес так, щоб він був комфортним і нетравмівним для дітей та педагогів. Найбільш оптимальна та безпечна форма організації освітнього процесу в умовах воєнного стану — дистанційна.

Робота педагога-організатора в асинхронному режимі:

  • Ø спілкування у месенджерах;
  • Ø робота з онлайн-ресурсами (наприкладВсеукраїнська школа онлайн,На уроктощо);
  • Ø виконання дітьми вправ та завдань, що передбачають психологічне розвантаження, техніки врегулювання емоційного стану тощо.

Завдання передбачали читання літератури, перегляд фільмів, малювання, ліплення, інші творчі заняття, що можуть допомогти зняти психічне та емоційне напруження.

Методи роботи з учнями добиралися відповідно до віку дітей та їхніх інтересів. Перевагу надавала проблемним, пошуковим, творчим методам роботи. В умовах війни бесіда або діалог кращі за інструкції чи розповіді, а творче завдання — за вправи.

Обираючи методи роботи, важливо пам’ятати, що діти обмежені в ресурсах. Тому досліди, проєкти, творчі завдання застосовувала обережно, враховуючи наявність в учнів необхідного обладнання.

В умовах війни були переглянуті календарні плани до кінця навчального року та спланованні у найбільш зручний для дітей спосіб, створюючи комфортну, довірливу обстановку.

Оскільки освітній процес здійснюється переважно із застосуванням технологій дистанційного навчання, не зайвим було повторити з дітьми правила роботи з онлайн-платформами, взаємодії у хмарних сервісах, інструменти спільної роботи з документами учнівського самоврядування та засоби групової діяльності й комунікації.

Під час проведення онлайн-занять залучала учнів до активної роботи, висловлювання своїх ідей та пропозицій, надавати можливість їм спілкуватися між собою.

Доцільним також було проведення індивідуальних зустрічей з новоприбулими учнями з метою представлення закладу освіти як ефективного та безпечного освітнього простору і/або створення стислих інформаційних листів аналогічного змісту.

Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

  • військово-патріотичне виховання;
  • громадсько-правове виховання;
  • екологічне виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • родинно-сімейне виховання;
  • моральне виховання;
  • профорієнтаційне виховання;
  • превентивне виховання
  • формування здорового способу життя;
  • розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

  • Ø ціннісне ставлення до себе;
  • Ø ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
  • Ø ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ø ціннісне ставлення до праці;
  • Ø ціннісне ставлення до природи;
  • Ø ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

В межах цих орієнтирів проводилися шкільні свята і виховні заходи.

Виховну роботу здійснювали для створення сприятливих умов всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення у виборі професії.

Були проведені такі загальношкільні свята:

  • Ø свято Першого дзвоника;
  • Ø святкування Дня працівників освіти;
  • Ø День самоврядування;
  • Ø свято « Посвята в старшокласники»;
  • Ø свято до Дня Збройних Сил України;
  • Ø свято до Дня Соборності України;
  • Ø привітання«Жінка — берегиня роду людського»,присвяченого Міжнародному жіночому дню(дистанційно);;
  • Ø Всеукраїнський конкурс «Слідами Чорнобиля»; (дистанційно);
  • Ø свято до Дня матері (дистанційно);
  • Ø День сім’ї (дистанційно)
  • Ø свято Останнього дзвоника (дистанційно);

У виховній роботі використовувалирізноманітні за формою та змістом заходи:

- години спілкування;

- класні збори;

- конкурси;

- трудові десанти;

- усні журнали;

- вікторини;

- інтелектуальні ігри;

- спартакіади;

Основною метою у вихованні учнів у 2021/2022 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

Виховна робота в 2021/2022 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

Педагогічний колектив створює сприятливі умовидляполіпшення рівня виховного процесу, плідно працює над виховною проблемою«….»

Для реалізації проблемної теми було розроблено план педагога – організатора, який охоплює всі напрями виховання, включає в себе календарні, традиційні

шкільні свята, різноманітні заходи.На позакласних заходах класні керівники виховують національну самосвідомість, патріотизм, формують фізичну та екологічну культуру, здоровий спосіб життя, тастворюють умови длярозвиткутворчоїособистості.

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Нова ситуація змусила освітян шукати оперативні рішення, як організовувати освітній процес дітям у місцях їх постійного проживання та місцях евакуації. з З 14 березня заклади освіти відновлюють в умовах воєнного стану навчання після двотижневих канікул, зокрема – у дистанційному форматі.

Отже,педагог-організатор цілком правомірно з використанням дистанційних технологій здійснює педагогічну виховну діяльність.

Корегування планів виховних заходів під час воєнного стану.

Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей та інноваційних форм роботи під час воєнних дій.

З метою поширення правових знань, підвищення рівня правової освіти, профілактичної та превентивної роботи , а також забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення

їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості у 2021/2022 навчальному році було проведено такі заходи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.:

· Свято першого дзвоника «Подорож хвилями знань» (1-11 класи, педагог - організатор);

· Тематична виставка у шкільній бібліотеці «Спорт для всіх» до Дня фізичної культури та спорту (5-11 класи, бібліотекар);

· Змагання «Веселі старти» до Дня фізичної культури та спорту (5-8 класи, вчитель фізичної культури, педагог – організатор);

· Тематична лінійка та виставку до Дня миру «Під мирним небом» (5-11 класи, педагог - організатор);

· Урок миру «Діти за мир» (5 клас, класний керівник 5класу, педагог – організатор);

· Флешмоб «Школа без булінгу» (5 -11 класи, ЗДВР ,педагог – організатор);

· Акція «Чисте подвір,я» (класні керівники 5-11 кл,педагог – організатор);

· Тренінгове заняття «Разом проти булінгу» до Всеукраїнського тижня з протидії боулінгу (6 клас, практичний психолог, педагог – організатор);

· Гра-вікторина «Ми – пішоходи» в рамках місячника «Увага!Діти на дорозі!» (5 клас, класний керівник 5 класу, педагог – організатор);

· Вікторина «Безпека руху пішоходів» в рамках Місячника безпеки руху (7 клас, класний керівник 7 класу, педагог – організатор);

· Святковий концерт «Цей світлий день належить вам по праву» до Дня вчителя (педагог-організатор);

· Виховна година «Ми – маленькі козачата» (5 клас,класний керівник 5 класу, педагог – організатор);

· Тематичний тиждень «Пам’яті Небесної Сотні» (-11класи,педагог – організатор)

· Виховна година «Стоп булінг» (6 клас, класний керівник 6 класу, педагог – організатор);

· «Козацькі забави» до Дня українського козацтва (5-8 класи, вчитель фізичної культури, педагог – організатор);

· Гра-квест «Україна незвідана: у пошуках скарбів» до Дня українського козацтва (5-8 класи, педагог-організатор,ЗДВР);

· Виховна година «Ми – роду козацького діти, землі української цвіт» (9 клас, класний керівник 9 класу, педагог – організатор);

· Виховна година «Козаки» до Дня українського козацтва (6 клас, класний керівник 6 класу, педагог – організатор);

· Акція «Оберіг українському війську» (6 клас, вчитель трудового навчанн, педагог – організатор);

· Участь у Всеукраїнській акції#дякую_захисникам_україни (5-11 класи,ЗДВР, педагог – організатор);

· Вечір «Посвята в старшокласники» (8-11 кл, класні керівники, педагог – організатор);

· Осінній ярмарок (5 -11 класи, класні керівники, педагог – організатор);

· Акція «Чисте подвірʹя» щотверга 5-11 класи, класні керівники, педагог – організатор);

· Інтерактивна виховна година до Дня української писемності та мови «Мова – ДНК нації» (5-11 класи,вчителі укр. мови, педагог – організатор);

· Гра – вікторина «Мова – серце народу» до Дня української писемності та мови (5 -6 класи,вчителі укр..мови.);

· Акція «Добро починається з тебе» в рамках тижня доброти 5-11 класи, педагог – організатор);

· Виставка у шкільній бібліотеці «Вільні творять майбутнє» до Дня гідності та свободи (5-11 класи,бібліотекар, педагог – організатор);

· Інформаційний дайджест «Безпека в інтернеті» та «#stop_sexing» до Європейського дня захисту дітей від насильства (5-11 класи,вчитель інформатики,педагог – організатор);

· Акція «Запали свічку» до Дня памʹяті жертв голодоморів (5-11 клас, педагог – організатор,ЗДВР);

· Тематична виставка «Жнива скорботи» до Дня памʹяті жертв голодоморів» 5-11 класи, бібліотекар);

· Флешмоб «Наші долоні проти насильства» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи, практичний психолог, педагог – організатор);

· Інформаційний дайджест «Стоп насильству» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи,ЗДВР, педагог – організатор);

· Флешмоб «Не будь байдужим» до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи, педагог – організатор);

· Спортивні змагання «Ну-мо, хлопці» до Дня збройних сил України (5-7 класи, педагог – організатор);

· Година спілкування «Чути. Бачити. Відчувати» до Дня людей з інвалідністю та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (9 клас, педагог – організатор);

· Виставка поробок «Новорічне диво» (5-9 класи, класні керівники, педагог – організатор);

· Новорічна «Ліга сміху» (5-7 класи; класні керівники, педагог – організатор);

· Новорічне шоу «Хто зверху»? (8-11 класи; класні керівники,педагог – організатор);

· Заходи до Дня безпечного інтернету (5-11 класи,вчитель інформатики;

· Свято до Дня закоханих (5-11 класи,педагог – організатор);

· «Відеопривітання» до Міжнародного жіночого дня (5-11 класи,педагог – організатор);

· «Відеовітання» до Дня матері (5-11 класи, педагог – організатор),

· Фотоквест « Моя сім,я той найцінніший діамант»

Під час карантину робота проводилась за окремим планом.

Планування виховної роботи на період карантину змісту, форми роботи, прийомів залучення учнів до діяльності і спілкування були визначені річним планом роботи школи 2021/2022 навчальний рік.Для організації заходів було створено групу уViber. Результати роботи публікувалися на сторінці школи та у Facebook групі.

Шляхами реалізації виховної роботи на період карантину є:

v застосування інтерактивних інноваційних методів у проведенні виховних заходів з використанням інформаційних технологій;

v формування загальнокультурних та національних цінностей в учнів;

v активізація пізнавальної діяльності учнів через організацію перегляду презентацій, інформдайджестів на сайті школи, заочних екскурсій по рідному краю та Україні, участь у тематичних вікторинах, конкурсах тощо;

v продовження роботи з розвитку соціальної активності вихованців через різні інноваційні форми виховної роботи;

v удосконалення технології виховної роботи шляхом самоосвіти та участі у заходах з підвищення педагогічної кваліфікації на період карантину, участі у тематичних вебінарах.

фотоконкурс «Краєвид мого села з вікна» ( педагог-організатор);

участь у всеукраїнському флешмобі « Віримо в ЗСУ» (педагог – організатор);

Майстер – клас по виготовленню оберегів для ЗСУ (педагог – організатор);

Флешмоб #Живи_Земля до Всесвітнього Дня Землі (ЗДВР, педагог-організатор);

Флешмоб-вітання мамам до Міжнародного Дня Матері (ЗДВР);

Флешмоб «Я люблю свою сім ю» до Міжнародного Дня сім'ї

( педагог-організатор);

Інформаційний дайджест #ми_європейці до Дня Європи (ЗДВР);

Флешмоб #Я_ЛЮБЛЮ_ВИШИВАНКУ (ЗДВР, педагог-організатор);

Флешмоб «Тренуюсь вдома» (педагог-організатор);

Дистанційне свято Останнього дзвоника (відео),

та фотоконкурс «Діти – наше майбутнє!» до Дня захисту дітей.

Використовуючи дистанційні платформи та соціальні мережі забезпечуємо діяльність учнівського самоврядування, проведення конкурсів та інших заходів дистанційно, що спонукає опануванню дітьми новими навичками, формуванню у них прагнення до відповідальної патріотичної поведінки, моральних та духовних якостей, світогляду справжнього громадянина України.

Протягом року реалізовувалися завдання:

- спрямовування підлітків на роботу над собою, на здійснення намірів щодо розвитку своєї особистості, розвитку лідерської позиції;

- формування навичок співпраці в команді;

- стимулювання соціальної активності та ініціативи;

- формування творчості, креативності;

- значна увага приділялася мотиваційному аспекту.

Підсумовуючи,слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі.

Виховна робота в 2021/2022 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками.

Кiлькiсть переглядiв: 9089

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.