У Богодухівському НВК для учнів 1-4 класів функціонує група продовженого дня.

НАКАЗ МОН ВІД 25 ЧЕРВНЯ 2018 Р. "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ СТВОРЕННЯ ГРУП ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ У ДЕРЖАВНИХ І КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" (ЗАРЕЄСТРОВАНО В МІНІСТЕРСТВІ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ 24 ЛИПНЯ 2018 Р. № 865/32317)

Умови створення груп подовженого дня

ГПД створюють для:

  • організації навчальної і пізнавальної діяльності учнів (вихованців)
  • організації дозвілля учнів (вихованців)
  • надання кваліфікованої допомоги учням (вихованцям) у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань
  • збереження та зміцнення здоров’я учнів (вихованців), формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя
  • формування в учнів (вихованців) ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості.

ГПД створюють, якщо є:

  • письмові звернення батьків чи інших законних представників учнів (вихованців)
  • рішення засновника ЗЗСО (на підставі звернень)
  • необхідна матеріально-технічна база
  • умови для організації харчування учнів (вихованців)

Наповнюваність ГПД

Рішення про встановлення меншої чисельності учнів (вихованців) ГПД приймає директор ЗЗСО за погодженням із засновником закладу.

Під час громадського обговорення проекту враховано пропозицію визначити кількість учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах подовженого дня:

· одна–три дитини з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо

· не більш як двоє дітей із числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями чи затримкою психічного розвитку) або тих, що пересуваються на візках.

Прийом до ГПД

Заяви про зарахування учнів (вихованців) до ГПД приймають на початку кожного навчального року, як правило, до 5 вересня.

Зараховує до ГПД і відраховує з неї директор закладу, видаючи наказ на підставі відповідної заяви батьків.

Різниця у віці учнів (вихованців), зарахованих до ГПД, не може перевищувати двох років.

У ЗЗСО у сільській, гірській місцевості, де здійснюється підвіз учнів шкільним автобусом, можуть утворюватися ГПД для дітей різних вікових груп.

Відповідальність

Відповідальними за життя та здоров’я учнів (вихованців) під час їх перебування в ГПД є:

  • директор ЗЗСО
  • заступник директора
  • вихователь
  • інші педагогічні працівники.

За збереження навчального обладнання відповідальні вихователь та інші педагоги.

Освітні

  • простір Нової української школи
  • галузі в початковій освіті
  • процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

Режим роботи групи подовженого дня

Режим роботи ГПД та організацію освітнього процесу схвалює педагогічна рада і затверджує директор закладу.

Тривалість перебування учнів (вихованців) у ГПД становить не більше 6 год/день.

У режимі роботи ГПД передбачають:

режимний момент тривалість
  • прогулянки на відкритому повітрі
не менше 1 год 30 хв
  • харчування
не менше 30 хв
  • виконання домашніх завдань (за наявності)
не більше 1 год
  • спортивно-оздоровчі заняття
не менше 1 год
  • заняття в гуртках, секціях, екскурсії
За підсумками обговорення до режиму включено виконання суспільно-корисної праці

Задля профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів (вихованців) початкових класів необхідно кожні 15 хв заняття проводити:

  • фізкультхвилинки
  • гімнастику для очей.

Планування роботи вихователя ГПД

Вихователь працює з учнями (вихованцями) відповідно до щоденного плану роботи вихователя, який, як правило, включає:

  • прогулянку
  • самопідготовку
  • виховні бесіди
  • дидактичні та рольові ігри тощо.

Мета: групи продовженого дня організовуються для соціального захисту учнів і забезпечують умови для проведення позаурочної діяльності з ними.

Завдання групи продовженого дня:

  • забезпечити безпечне і комфортне перебування учнів у школі в позаурочний час;
  • організувати гармонійний розвиток особистості учня з урахуванням вікових особливостей молодшого школяра, інтелекту та інтересів кожної дитини;
  • створити умови для досягнення оптимального рівня вихованості учнів.

Основні напрямки діяльності ГПД:

  • · • фізкультурно-оздоровча робота;
  • · • моральне і правове виховання;
  • · • громадянське та патріотичне виховання;
  • · • естетичне та екологічне виховання;
  • · • культурно-просвітницька робота;
  • · • розвиток національно-культурних традицій;
  • · • екскурсійно-туристична робота;
  • · • профілактика правопорушень та злочинів серед неповнолітніх;
  • · • взаємодія з установами додаткової освіти та культури;
  • · • соціологічні та психолого-педагогічні дослідження з питань виховання учнів, виявлення та оцінка рівня їх вихованості та ін.
Кiлькiсть переглядiв: 440

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.